Tuesday 12 April 2016

Pengalaman UKCG 2016(UKF)

Assalamualaikumm..
Today story is about my experienced dalam menjalani ujian kecergasan fizikal. Byk senior2 aku  and kawankawan aku cakap org x lepas UKCG sebab UKF ni lah. Ala maklumlakan kebanyakan lepasan ni x banyak yang rajin bersenam pagi or petang terutamanya aku laaaaaaaaaaa ! AHAHAHA. Tapi kalau nak mestilah usaha kan kan kan. Well banyak yang seram nervous time UKF. Bukan apa takut x lepas la. Dont worry kalau korang da buat preparation konfom dapat lain la kalau kamurang xda buat preparation kan. Korang kenalah bersenam ke apa untuk meningkatkan stamina mina mina eh eh.
Sebenarnya tak susah pun bagi aku half half la kan. UKF ni bermula selapas korang habis ujian bertulis. Bagi sesi pagi mybe awal la start UKFnya ni dan saya pula sesi petang so start lebih kurang jam 2 laa. 30 minit mesti da ada kat tempat UKF tu tapi aku siap ke tandas and lepaklepak dkt kantin nasib baik ada org roger bitau yg UKF da start. Tup Tup Tup semua calon da ada kat gimnasium berkumpul hanya aku dan kawan2 je brjalan jalan menuju gimnasium. Malu juak .

Oke first korang akan buat BMI first oke..

No comments:

Post a Comment